2-OSIOWY
Wóz asenizacyjny MPR-2S/9000
Budowa specjalna i wyposażenie dodatkowe:
- dennica tylna zamknięta z włazem fi600mm
- rama dostosowana do zamocowania aplikatora
- rama ocynkowana
- błotniki ocynkowane
- ogumienie 600/50-22.5
- właz górny o średnicy fi420mm
- Dla wozów MPR-2 tylna oś skrętna
- Zasuwa ręczna na bocznym króćcu
- rurowy wskaźnik napełnienia
- hydrauliczna stopa podporowa
- dyszel resorowany wzdłużnie
- drabinka boczna
- dodatkowy wskaźnik szklany 4” na dennicy tylnej
- mieszadło hydrauliczne
- układ hamulcowy dwuprzewodowy
- wałek przekaźnikowy
- system podłączenia węża Perrot na szybkozłącze
- króciec na dnie zbiornika z zaworem 2”
- sprzęganie na zaczep górny
- rozlewacz szerokokątny – szerokość rozlewania 18m
- tłumik – odzyskiwacz oleju
Specyfikacja
- KONSTRUKCJA WOZU ramowa
- UKŁAD JEZDNY zestaw kołowy dwuosiowy, resorowany tandem, tylna oś skrętna
- SPRZĘGANIE Z CIĄGNIKIEM dolny zaczep transportowy na wysokości 400 mm
- WYMAGANA MOC CIĄGNIKA 70 kW
- OBROTY WOM 450 obr/min
- OGUMIENIE 500/60-22.5
- POMPA PRÓŻNIOWA B&P MEC/M 8000
- ZBIORNIK CIŚNIENIOWY pojemność zbiornika 9320l, ścianka 6mm, ocynkowany ogniowo obustronnie, pokrycie pasywowane, dwa pierścienie wzmacniające, spaw podwójny z zewnątrz i wewnątrz, górny właz wlewowy Ø 210 mm
- ŚREDNICA ZBIORNIKA 1600 mm
- DENNICE tylna dennica otwierana, na zawiasie
- PRZEGRODY ANTYPRZELEWOWE jedna przegroda
- WSKAŹNIK NAPEŁNIENIA trzy wzierniki szklane 4” na przedniej dennicy
- KRÓĆCE I ZASUWY króciec wylewowy 5” na tylnym włazie z zasuwą hydrauliczną, jeden boczny króciec czerpalny 5” z zasuwą ręczną, jeden króciec 5” boczny zaślepiony
- AKCESORIA PRZYŁĄCZENIOWE system podłączenia włoski (Berselli), wąż ssawny 5” o długości 6 m z koszem, rozlewacz Perrot z płytką, szerokość rozlewania 14 m
- ZABEZPIECZENIA dwa zawory przelewowe, odcinający dwukulowy i zawór syfonowy z wziernikiem i zaworem spustowym
- ZAWORY BEZPIECZEŃSTWA nadciśnieniowy 0,5 bar, próżniowy -0.8 bar
- POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE błotniki malowane, manowakuometr D100, regulowana mechanicznie stopa podporowa, ucho dyszla pociągowego przykręcane D-50C z homologacją, hamulec zasadniczy pneumatyczny instalacja jednoprzewodowa, instalacja elektryczna 12V i oświetlenie wymagane przez przepisy ruchu drogowego, układ hydrauliczny otwierania zasuwy wylewowej, tabliczka znamionowa, piktogramy, deklaracja zgodności WE /Z znak CE