2-OSIOWY

Wóz asenizacyjny MPR-2S/20000

Budowa specjalna i wyposażenie dodatkowe:

  • dennica tylna zamknięta z włazem fi 600 mm
  • rama dostosowana do zamocowania aplikatora
  • rama ocynkowana
  • błotniki ocynkowane
  • ogumienie 710/40-22.5
  • właz górny o średnicy fi 420 mm
  • Dla wozów MPR-2 tylna oś skrętna
  • Zasuwa ręczna na bocznym króćcu
  • hydrauliczna stopa podporowa
  • dyszel resorowany wzdłużnie
  • dodatkowy wskaźnik szklany 4” na dennicy tylnej
  • mieszadło hydrauliczne
  • układ hamulcowy dwuprzewodowy
  • wałek przekaźnikowy
  • króciec na dnie zbiornika z zaworem 2”
  • sprzęganie na zaczep górny
  • rozlewacz szerokokątny – szerokość rozlewania 18 m

Specyfikacja

  • KONSTRUKCJA WOZU ramowa
  • UKŁAD JEZDNY zestaw kołowy dwuosiowy, resorowany tandem, tylna oś skrętna
  • SPRZĘGANIE Z CIĄGNIKIEM dolny zaczep transportowy na wysokości 400 mm
  • WYMAGANA MOC CIĄGNIKA 160 kW
  • OBROTY WOM 450 obr/min
  • OGUMIENIE 600/50×22.5
  • POMPA PRÓŻNIOWA B&P MEC/M 13500
  • ZBIORNIK CIŚNIENIOWY pojemność zbiornika 20320l, ścianka 6mm, ocynkowany ogniowo obustronnie, pokrycie pasywowane, dwa pierścienie wzmacniające, spaw podwójny z zewnątrz i wewnątrz, górny właz wlewowy Ø 210 mm
  • ŚREDNICA ZBIORNIKA 2100 mm
  • DENNICE tylna dennica otwierana, na zawiasie
  • PRZEGRODY ANTYPRZELEWOWE trzy przegrody
  • WSKAŹNIK NAPEŁNIENIA trzy wzierniki szklane 4” na przedniej dennicy
  • KRÓĆCE I ZASUWY króciec wylewowy 5” na tylnym włazie z zasuwą hydrauliczną, jeden boczny króciec czerpalny 5” z zasuwą ręczną, jeden króciec 5” boczny zaślepiony
  • AKCESORIA PRZYŁĄCZENIOWE system podłączenia włoski (Berselli), wąż ssawny 5” o długości 6 m z koszem, rozlewacz Perrot z płytką, szerokość rozlewania 14 m
  • ZABEZPIECZENIA dwa zawory przelewowe, odcinający dwukulowy i zawór syfonowy z wziernikiem i zaworem spustowym
  • ZAWORY BEZPIECZEŃSTWA nadciśnieniowy 0,5 bar, próżniowy -0.8 bar
  • POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE tłumik – odzyskiwacz oleju, drabinka boczna, błotniki malowane, manowakuometr D100, regulowana mechanicznie stopa podporowa, ucho dyszla pociągowego przykręcane D-50C z homologacją, hamulec zasadniczy pneumatyczny instalacja jednoprzewodowa, instalacja elektryczna 12V i oświetlenie wymagane przez przepisy ruchu drogowego, układ hydrauliczny otwierania zasuwy wylewowej, tabliczka znamionowa, piktogramy, deklaracja zgodności WE /Z znak CE